window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-7077365-3');
Provenit din Japonia, unde a debutat gazduind competiția între tuneri recunoscuți (precum HKS, TOP SECRET, AMUSE, SPOON), formatul Time Attack a devenit una dintre cele mai captivante ramuri ale motorsportului actual.
Fie că vorbim despre concurenți amatori sau profesioniști, cu masini sport sau automobile de competiție, recordul turei de circuit îi atrage deopotrivă pe toți pasionații aflați în căutarea unei noi provocări.
Fondată în 2015, seria ROTAC (Romanian Time Attack Challenge) este un campionat de Time Attack adresat tuturor celor care doresc să își depășească limitele, într-un cadru competitiv și sigur.
2 curse in aceeasi zi, fiecare pentru 1 "best time" (3 curse in 2 zile, pentru clasele ROTAC PRO).
În timp ce concurenții claselor ROTAC vor avea la dispoziție o cursă a 4 sesiuni de 15 minute și o cursă SUPERLAP™ pe parcursul unei singure zile de concurs, concurenții claselor ROTAC PRO vor avea la dispoziție și cea de-a treia cursă, 2 sesiuni de 20 minute, pe parcursul celei de-a doua zile de concurs.
Clasele de concurs sunt stabilite pe baza raportului greutate / putere, ținând cont de asemenea de îmbunătățirile de performanță ale automobilelor înscrise.
Pentru informații detaliate, consultă Capitolul 12 al Regulamentului ROTAC.
Street | |
Semislick | |
Slick |
Stock, fixă | |
Sport, fixă | |
Reglabilă, coilover | |
Profesională |
Fără Aero | |
Nivel 1 | |
Nivel 2 | |
Nivel E |
Față (FWD) | |
Spate (RWD) | |
Integrală (AWD/4WD) |
Nu | |
Doar interior | |
Caroserie |
Nu | |
Da |
Nu | |
Da |
Nu | |
4 puncte | |
6 sau mai multe puncte |
Nu | |
Da |
Nu | |
Da |
Nu | |
Da |
Nu | |
Da |
Nu | |
Da |
Pe baza datelor introduse, mașina nu poate fi înscrisă în nicio clasă ROTAC sau ROTAC PRO.
Pentru mai multe detalii, te rugăm să contactezi staff-ul ROTAC la: +40.756.800.660
Pe baza datelor introduse, mașina este eligibilă pentru clasa:
Dorești să te înscrii la ROTAC cu această mașină?
Suspensie sport, non-OE, non-ajustabilă (inălțime, duritate) sau arcuri sport
sau sistem de reglare electronică a modului de rulare (”sport”/”race”) echipat OEM
Suspensie reglabilă, coilover (rulment de sarcină reglabil (unghi cadere/fugă)
și/sau înaltime reglabilă, și/sau duritate reglabilă*
*se calculează o singură dată, chiar dacă mai multe reglaje din această categorie sunt disponibile
Toate tipurile de suspensie reglabilă profesionale, pe 2-3-4 căi și/sau echipate cu rezervor extern
Orice elemente de interior înlăturate, precum fețe de uși, tablou de bord, scaun pasager, bancheta etc.
La clasa STREET este permisă reducerea greutății la interior doar daca este montat și un rollcage.
Reducerea greutății la interior este permisă la toate celelalte clase.
Orice elemente de caroserie înlocuite cu unele din materiale compozite, precum fibră de carbon sau de sticlă, plastic etc.
Exemple: capote, aripi, uși realizate din astfel de materiale, geamuri din policarbonat.
Clasa destinată tuturor automobilelor incluse în lista cunoscută internațional ca 'supercaruri', care au puteri standard mai mari de 400cp.
Bifează această opțiune dacă mașina îndeplinește toate cerințele pentru a trece o inspecție tehnică periodică (ITP) efectuată de către R.A.R.
Catalizatoarele aftermarket/sport sau înlăturate complet sunt considerate a trece ITP.
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili
Adversari posibili